desireforhappiness.blogg.se

Välkommen till min blogg om kampen till ett självförtroende. För mer än fyra år sedan fick jag diagnosen Anorexia Nervosa. En flicka som jag född år 1994 har haft olika ätstörningar enda sedan jag var väldigt liten och gått igenom en stora kamper med de psykiska sjukdomarna. Idag står jag på mina fötter och har lärt mig mycket av livet. Men många tankar finns fortfarande kvar och nu har jag utvecklad en ätstörning som kallas UND. Jag funderar mycket över livet finns det någon hopp för mig...någon dag ska jag kunna säga att jag mår bra på riktigt. Ge inte upp, tillsammans är vi starka!

Jag vill vill bara försvinna

Publicerad 2014-10-22 22:44:36 i Allmänt

Dessa dagar har varit ett helvete. Jag hatar mitt liv just nu och det enda jag tänker på är döden. Det vorre lättast att dö, bara försvinna och slippa tänka. Jag vill gömma mig i ett tomt landskap där ingen annan kan se mig. Där gag får vara som jag vill och ingen kan missbedöma mig eller kolla på mig hur jag ser ut. Jag skäms så otroligt mycket över min kropp och mitt ansikte, jag skäms över vilka problem jag har med maten även fast jag inte är underviktig. Jag önskar att jag hade varit underviktig så människor kunde se hur jobbigt jag faktiskt har det. Jävla tankat, jävlar ångest! Svart svart svart.......





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela